Friday, October 8, 2010

lamanye....

waduh2..lama gila x update blog ek..
almost 3 months..
and sepjg 3 bln ni,macam2 berlaku kt aku..
mmg la nk update,tp sakit jiwa dong bila nk mengonline..huhu

what happen 2 me along 3 bln lps ek??
erm..mcm2 sgt..ade yg dh lupa pn..huhu
yg pntg,nk cita after hbis study ni gua wtpe..
alhamdulillah,rezeki berpihak pd ku..
stat 22/6 hgga 31/7 ak dpt keje as a guru ganti di smk kamarul ariffin..
elok2 hbis je keje situ,on 5/8 g interview e-GST kt Tnjg Kling, Melaka..
ingtkn dpt la rest kt uma kn dlm sebulan ke..
tp Allah mmg sgt pemurah kepadaku..
alhamdulillah,aku dipggil menjd guru ganti pula di smk munshi ibrahim
stating from 12/8 (a day before my birthday.huhu) until guru hakiki kembali bertugas..
yg bermksud,bila cikgu tu dh keje balik or aku diberhentikan or aku mntk berhenti,barulah aku menjadi penganggur balik..alhamdulillah..

ape2 pun,skrg tgh menunggu dgn penuh debaran adakah aku akan dipostingkan pd tahun ini atau tidak..pape pn,moga2 rezeki ini berterusan..amin







No comments: