Wednesday, February 8, 2012

Tugas berpencen yg xbergaji

Huh!arini cm nk lepas geram je..once ko dh ditugaskn dgn keje tu,smpai ke sudah tu je keje yg ko akn dpt.balik2,buku program,buku program.mcm la aku pndai+kreatif sgt buat buku program.asik aku je yg ditgskn bnda yg sama.cube la bg org lain lak.aku pn nk merasa bidang tgs lain.

pling hangin,suka bg keje last minit.program hari sabtu ni,bru bgtau skrg.nape xbgtau hari jumaat je.kn sng.aku mmg dh 'hbt' dh wt buku program ni.jp je dh siap dgn cantiknya.rizo pn,aku leh rizo sndiri.yela,dh nama pn tgs berpencen.smpai phak pentadbir pn perasan,asik nama aku je kt buku program.bkn xnk terima tgs yg diberi.aku nk gk merasa keje lain.nnt aku tau wt buku progam je.bnda lain xreti.tlg la bg sy keje lain utk nxt aktiviti eh?asik2 keje yg melibatkan komputer je.I dh bosan la..huhuhu

Ok,tu je nk membebel lps lme gle x menghapdate..sekian.

Okbai
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: