Tuesday, May 1, 2012

Mystock dh expired..

Ye..mystock mkanan sumenye dh expired.first stock yg I checked dh expired adalah cokelat toblerone yg student bg ms hri guru thn lps.ƗƗaƗƗa.ye,hari guru thn lps bkn thn ni ye..ia tlh expired pd awl april 2012(lupa exact date) and I just checked it on en of april.

Second stock yg dh expired,sekotak bsr Koko Krunch yg dh expired18/2/2012.satu kerugian bsr sbb kotak bsr ye..siap extra 20% lg tu.ƗƗuƗƗuƗƗuƗƗu

And last one yg I just checked this morning is biskut Oat Krunch yg dh expired 11/4/2011.ye..2011 and now dah 2012.ƗƗaƗƗa.ia dh expired kira2 sethn yg lps and bru arini sy checked.dahsyat x sy dlm menyimpan stok mknan?ƗƗaƗƗa.

Sy mmg suka beli mknan especially something I ♡ on that time.but my prob is,sy mudah jemu dgn sesuatu mknan tu.contohnye Koko Krunch tu..ms beli kotak bsr tu,mmg tgh hantu Koko Krunch.kotak ni adalah kotak yg ke3(kot) sy beli.but all of the sudden,my interest into Koko Krunch lesap..so,yg dis one I just put in the cabinet..I always saw it but I had no interest to ate it and at last,it's expired.what a waste right?so,starting from today,sy menanam azam utk tidk terlalu over semasa membeli brg mknan and akn hbskn mknan yg dibeli cpt2.lg2 skrg ni,kena berjimat cermat..byk nk kena smpan duit ni.ƗƗɐƗƗɐ

eh?rsnye awl thn aritu sy de beli aiskrim..agk2 dh expired x ek?dh lme xjenguk sbb xbest lak aiskrim tu rpenye.ƗƗuƗƗu

Moral of the story:jgn tiru my bad habits ni..kt class ajr students jgn boros,tp I rpenye yg boros.ƗƗaƗƗa.

Okbai~
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: